עדכון אכיפת חנייה בעיר

14/11/2018 ו' כסלו תשע"ט

עיריית מודיעין מכבים רעות עדכנה השבוע על שינויים במדיניות אכיפת החנייה במספר אתרים בעיר ובהם, חניון "פאתי מודיעין" ואתר המע"ר הנמצא בבנייה בימים אלה.

נציין כי לאחרונה שונו הסדרי החנייה בחניון "פאתי מודיעין". כאשר החל משבוע שעבר, מותרת לרכבים החונים בציר הכניסה לחניון בצדו הצפוני של כביש הגישה, חניה עם שני גלגלים על המדרכה (המקום היחיד בעיר בו, נכון להיום, מותרת חנייה מסוג זה).

כמו כן, בחניון ״פאתי מודיעין״ המכיל 250 חניות מבצעת העירייה אכיפת חנייה בדגש על אכיפה כנגד נהגים החונים על חניות נכים, חנייה על תחנת אוטובוס/מוניות וחנייה החוסמת את נתיב הנסיעה ובמקומות שמפריעים לתמרון האוטובוסים ובעת חירום לכוחות ההצלה. בנוסף לחניון זה מציינים בעירייה, כי מבוצעות עבודות בשיתוף משרד התחבורה, להקמת מגרשי חנייה לכ-800 כלי רכב נוספים לטובת התושבים ובאי התחנה.

חנייה במרכז העירחנייה במרכז העיר

אתר נוסף בו תבוצע אכיפת חנייה זהו אתר המע"ר בשדרות דם המכבים, בקטע הנמצא בימים אלה בהקמה. בעירייה ציינו בנושא זה, כי לאחרונה התרבו מקרים של כלי רכב שחונים לאורך השדרה וזאת על אף שמדובר באתר בנייה, המיועד לכלי עבודה בלבד.

על כן, החל מהשבוע לא תותר כניסת רכבים שאינם מורשים לאתר. כל רכב לא מורשה שיחנה באתר, מבלי שיהיה לו אישור, ייקנס בסכום של 100-500 שקלים, תלוי בסוג העבירה, כאשר האכיפה תיעשה הן ע"י פיקוח עירוני והן ע"י משטרת מודיעין.

הסדרים אלה מצטרפים להסדרי החנייה הקיימים בחניונים העירוניים הסמוכים לפארק ענבה – חניון פארק ענבה הנמצא מדרום לפארק ובו החנייה ללא תשלום עבור תושבי העיר להם יש תו חנייה מודבק על שמשת הרכב שלהם והחניון בקצה שדרות עמק זבולון מול מתחם המסעדות "קפית" וענבה" אשר בו החניה אסורה לכל באי החניון (כולל בעלי תו חניה עירוני) בימים א' עד ה' מהשעה 07:00 עד 09:00. כאשר במשך שאר שעות היום, החנייה היא ללא תשלום עבור תושבי העיר להם יש תו חנייה מודבק על שמשת הרכב.

בעלי רכבים להם אין תו חנייה ושאינם תושבי העיר, החנייה תהיה בתשלום בתעריף של 2.81 שקלים עבור כל שעת חניה, למעט בשעות האסורות כאמור.



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד