אתר עירייה גם באנגלית

25/03/2020 כ"ט אדר תש"פ

בימים האחרונים השקיעה העירייה מאמצים רבים בהשקת אתר העירייה בשפה האנגלית, מוקדם מן המתוכנן. זאת עקב נוהל החירום אליו עברה העירייה, לאחר הנחיות הממשלה למניעת התפשטות נגיף הקורונה. תכני האתר, הכוללים את חדשות היום בדגש על עדכונים חמים בנושא נגיף הקורונה, שירותים מקוונים וטלפונים חיוניים, תורגמו כולם כאמור לאנגלית עבור תושבי העיר דוברי השפה.

בנוסף, בשל נוהל החירום, הוחלט בעירייה ביוזמת המשנה לראש העיר, עמיעד טאוב, כי יתורגמו העדכונים החשובים בנושא נגיף הקורונה גם לשפות נוספות –רוסית, צרפתית וספרדית, לטובת תושבי העיר העולים החדשים, וזאת באמצעות מחלקת הקליטה בעירייה.

מעבר לכך, גם בעמוד הפייסבוק העירוני המעדכן בזמן אמת את התושבים באשר לנגיף הקורונה ומה שקורה בעיר בתחומים השונים באופן כללי, מתורגמים הפוסטים לשפות השונות – אנגלית, צרפתית, ספרדית ורוסית.

חיים ביבס, ראש העיר: "בעיר תושבים רבים עולים חדשים, אשר זקוקים לשירות החשוב והחיוני הזה לנוכח מצב החירום בו אנו נמצאים. עדכוני האתר יעלו באופן דינמי ובזמן אמת באנגלית ובשפות שונות נוספות, וזהו אחד מהצעדים בהם אנו נוקטים שיעזרו בסופו של דבר, למניעת התפשטות הנגיף בהסברה מול התושבים מכל האוכלוסיות".

עמיעד טאוב, המשנה לראש העיר: "כחלק מהיערכות העירייה למתן מענים בסיטואציה החדשה ולאור העובדה שמדובר בעיר קולטת עלייה, פעלנו להנגיש את כל המידע בשפות השונות לכל התושבים ולהפחית את אי הוודאות. המידע יפורסם באופן שוטף הן באתר העירייה והן בדף הפייסבוק והאפליקציות העירוניות. כמו כן, האגף לשירותים חברתיים ומחלקת הקליטה ערוכים לתת את כל המענים הנדרשים לקהלי היעד השונים של האגף. רק בריאות".

ברוך בוחניק, מחזיק תיק חדשנות וטכנולוגיות: "כחלק משיפור השירות לתושב ושיתוף ציבור, בתור מחזיק תיק חדשנות אני שמח להודיע על אתר העירייה החדש בגרסה האנגלית שהעלינו היום. אני מקווה שהאתר יסייע לדוברי האנגלית להיות מעורבים יותר במה שקורה בעיר".

לחצו כאן לאתר העירייה באנגלית

אתר העירייה עכשיו גם באנגליתאתר העירייה עכשיו גם באנגלית


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד