עיר לומדת עכשיו בדיגיטל

18/10/2022 כ"ג תשרי תשפ"ג

במרכז הרב תחומי במודיעין מכבים רעות לא מפסיקים ללמד גם בימים אלו כשכולנו נשארים בבית. צוות המרכז הכין תוכניות למידה מקוונות ומיוחדות עבורכם התושבים.

ד"ר אורנה מגר, מנהלת המרכז הרב תחומי מסבירה שהמרכז נערך למתן למידה מקוונת באמצעות דף הפייסבוק של המרכז: "נערכנו להפעלה דיגיטלית של המרכז במטרה לאפשר גם לתושבים המבוגרים מגיל 18 ומעלה להמשיך בפעילות למידה והעשרה שמתקיימת אצלנו כל השנה".

השירותים שמציע המרכז בימים אלו כשכולנו נשארים בבית כוללים את הקתדרה להורות ומשפחה, תכנית אמצע הדרך והאוניברסיטה הפתוחה שלוחת מודיעין, מפגשי בתים וירטואליים של "נעים להכיר", ותערוכות וירטואליות של אמני העיר.

הקתדרה להורות ומשפחה ושוויון מגדרי, מציעה קו חם להורים החשים קושי או מורכבות בהתנהלות סביב סוגיות הוריות כגון: גבולות, יחסים, קשב וריכוז, מריבות בין אחים התנהגויות מאתגרות של ילדים , הפעלת סדר יום ושגרה חדשה בתקופה של אי וודאות ועוד.

המענה יינתן בדף הפייסבוק של ה"מרכז הרב תחומי" ע"י צוות מקצועי של מנחות ומנחים שהתנדבו לסייע לכלל ציבור ההורים והמשפחות במודיעין מכבים רעות .
תוכלו לפגוש את המנחות והמנחים: רחלי אורן , תגל זלברמן, דולי חותם, בני מרגליות, גלית ליף, מיכל אברהם חלק, סיון בנימין, חגית גולדשמיט וחופית הורנשטיין.

מוזמנים להיכנס לדף הפייסבוק לשאול, להתייעץ ולצפות בסרטונים, טיפים והרצאות קצרות.

תכנית "אמצע הדרך" לבני 45 -75 המעוניינים להשתלב מחדש בעבודה לאחר שהחיים יחזרו למסלולם או לתושבים שאיבדו את מקום עבודתם עקב המשבר התעסוקתי שנגרם כתוצאה מהתפשטות נגיף הקורונה ממשיכים לתת ייעוץ וליווי ללא תשלום. כאמור התכנית מיסודה של ג'וינט ישראל, המרכז הרב תחומי ועיריית מודיעין מכבים רעות ממשיכה לפעול גם בימים אלו כשהלימודים בכל מערכת החינוך הופסקו.

בדף הפייסבוק של המרכז הרב תחומי תוכלו לעבור סדנאות ולשמוע הרצאות באופן אינטרנטי מקוון באמצעות תוכנת זום ( Z0OM ) , סדנאות שחשובות במיוחד בימים אלו כגון: הכוון תעסוקתי, חיפוש עבודה ברשתות חברתיות, חזרה לעולם העבודה ועוד.

לפרטים ועזרה גם בהורדת והפעלת תכנית זום התקשרו אלינו
טל. 08-9954416
או במייל: kereny@jdcnet.org

אורנה מגר, מדגישה שגם שלוחת האוניברסיטה הפתוחה במודיעין ממשיכה את פעילותה באופן מקוון. "חשוב לנו לשמור אתכם על קשר ולעדכן אתכם על אופן הפעילות באוניברסיטה הפתוחה בימים אלה – בהתאם להנחיות המתעדכנות של משרד הבריאות". ניתן לפנות למוקד הפניות כוכבית 3500 או למייל infodsk@openu.ac.il.

לפרטים נוספים, סרטונים וחומרי לימוד אתר האוניברסיטה הפתוחה – לחצו כאן



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד