שנת שירות ברוצ'סטר

16/12/2019 י"ח כסלו תש"פ

ביום שני, 26.8.19, צפויים לעלות על המטוס, ארבעה נערים ונערות לתפקיד של שליחות מטעם הסוכנות היהודית, אותו יבצעו כשנת שירות לפני צבא.

הנציגים, גלעד אמוראי, אורי גבעון, יעל סיטרין וקרן שוהם, ייצגו את העיר מודיעין מכבים רעות במהלך שנת השירות אותה יעשו ברוצ'סטר, העיר התאומה וזהו פרויקט ראשון מסוגו אותו מבצעת העירייה בשיתוף עם הסוכנות היהודית.

השבוע הגיעו ללשכתו של ראש העיר, חיים ביבס בני הנוער, הנרגשים לקראת טיסתם, ואיתם אבי כגן, מנהל השותפות מטעם הסוכנות היהודית. ביבס איחל לבני הנוער הצלחה רבה ואמר כי "ברוצ'סטר קהילה יהודית מדהימה וגדולה יחסית, שתקבל אתכם בזרועות פתוחות. אני מאחל לכם שתתפתחו ותייצגו אותנו בכבוד."

שנת שירות ברוצ'סטר

בתמונה: אורי גבעון, ראש העיר חיים ביבס, קרן שוהם, יעל סיטרין וגלעד אמוראי

כאמור, זו הפעם הראשונה שתתקיים שנת שירות ברוצ'טסר בפרויקט משותף של העירייה, יחידת השותפות ויחידת השליחויות בסוכנות היהודית. בני הנוער צפויים לשרת בקהילה היהודית של רוצ'סטר במשך שנה, בגני ילדים, בתי ספר וגם פעם בשבוע עם קהילה מבוגרת בבתי אבות. המטרה היא להראות את פניה היפים של ישראל ושל העיר והידוק קשרים בין אנשים. בני הנוער יתארחו במהלך שהותם בבתי משפחות מהקהילה היהודית.

רוצ'סטר מהווה אחת מתוך 46 שותפויות שונות שיש לערים בישראל עם ערים בעולם. השותפויות מתמקדות בעיקר בחינוך, משלחות מורים, משלחות סטודנטים וקשרי מבוגרים. כאשר המשותף לכולן, הוא חיזוק הזהות היהודית, החיבור לקהילה היהודית ולתפוצות וכמובן חיבור בין אנשים.



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד