חגיגת קיץ למשפחות המיוחדות בעיר

30/08/2021 כ"ב אלול תשפ"א

האגף לשירותים חברתיים בעיריית מודיעין מכבים רעות קיים גם השנה את יום חגיגת הקיץ בפארק הספורט והנופש העירוני למשפחות המיוחדות בעיר.

מדובר בפעילות שיא של "המרכז למשפחות" באגף אשר מלווה ותומך כל השנה במשפחות מיוחדות, בדגש על הורים, אחים ואף סבים וסבתות, ורואה את המשפחה כולה ולא רק את הפרט.

הפארק פתח את שעריו בשעות הבוקר למאות משפחות מיוחדות, שנהנו מכל שירותי פארק הספורט והנופש, ליצנים, קרטיבים ומעל לכל מה"ביחד" המשפחתי.

מרינה שדה, מנהלת האגף, סיפרה כי עבור משפחות ובהן פרט אחד או יותר עם צרכים מיוחדים, להגיע למקום מן הסוג הזה, ולהרגיש "בבית" זו חוויה משחררת.

המשנה לראש העיר, מחזיק תיק שרותים חברתיים, עמיעד טאוב: "אירוע סוף הקיץ עבור המשפחות המיוחדות בעיר בפארק המים העירוני הפך לאחת המסורות המרגשות בעיר. השמחה בעיני הילדים והנחת של ההורים יקרים עבורי מפז. הצלחת האירוע הינה פועל יוצא של שת"פ עירוני נרחב שכלל את האגף לשירותים חברתיים, מנהלת אופק, הנהלת פארק המים, סיירת עירניים, ארגון ההורים המיוחדים, סיירת הקיץ של אגף חברה צעירים ונוער והמון מתנדבים וליצנים שאני מודה להם על שהגיעו לעשות טוב ועשו את היום החם הזה לאחד הימים המוצלחים בשנה."

חגיגת קיץ למשפחות המיוחדות בעיר חגיגת קיץ למשפחות המיוחדות בעיר


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד