קרן מלגות לספורטאים מצטיינים

06/10/2021 ל' תשרי תשפ"ב

ספורטאים מצטיינים, ההודעה הזו עבורכם. בימים אלה מתפרסם באתר העירייה, בלשונית "חינוך והשכלה", הקול הקורא לספורטאים מצטיינים תושבי העיר לקבלת מלגה.

המלגה מיועדת לעודד ולסייע לספורטאים מצטיינים בקידום הכשרתם והישגיהם בענף בו הם מצטיינים. המלגה בסך של עד 4,000 שקלים, מיועדת, בין השאר, לסיוע במימון עלויות בהשתתפות בתחרויות בארץ או בחו"ל, השתתפות בקורסים או בהשתלמויות מקצועיות, אימונים מיוחדים, רכישת ציוד וכיו"ב.

קרן מלגות הספורטאים המצטיינים הניתנת מידי שנה, מהווה אחת מדרכיה של העירייה להשקיע ולקדם את הספורט בעיר, עממי והישגי. זאת לצד פעילויות רבות נוספות שעושה העירייה, אשר לאחרונה גם הודיעה כזכור על הקמתה של נבחרת שחייה חדשה שתוכל לייצג את העיר בתחרויות.

ספורטאים יחידים או קבוצות, יוכלו להגיש בקשה למלגה ובתנאי שיעמדו בקריטריונים המפורטים באתר העירייה וכוללים, בין היתר עדיפות למי שעוסק בספורט המוכר כענף אולימפי, הישגים וכן מצב סוציו אקונומי.

המועד האחרון להגשת מועמדות למלגה הוא 14.10.2021 – את הטפסים יש להעביר למשרדי אגף הספורט – בעיריית מודיעין מכבים רעות אולם הספורט עירוני א' או בדואר אלקטרוני: moran_d@modiin.muni.il . הוועדה תקבע את זהות הזוכים במלגה לא יאוחר מיום.21.10.2021. לקריטריונים ולהורדת טופס להגשת מועמדות. שימו לב, קרן המלגות מיועדת לגברים ונשים כאחד.

חבר מועצת העיר מחזיק תיק הספורט, אלעד שמעונוביץ: "יש לנו בעיר ספורטאים מצוינים שמייצגים אותנו בתחרויות ארציות ובין לאומיות במגוון דרכים ומביאים לנו הרבה מאוד כבוד. זו ההזדמנות שלנו כעירייה לתמוך ולסייע להם במימון הפעילות היקרה שנופלה ברובה על ההורים, ואני מזמין את כל מי שעומד בקריטריונים להגיש בקשה לקבלת מלגה".

מלגות לספורטאים וספורטאיות. תמונת המחשהמלגות לספורטאים וספורטאיות. תמונת המחשה


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד